جهان

روسیه: درخواستی برای کمک جهت حل تنش بین اسرائیل و ایران دریافت نکرده‌ایم

[ad_1]

(آوازه) :

تسنیم: سخنگوی کاخ کرملین با درخواست از همه طرف‌ها در غرب آسیا جهت جلوگیری از تشدید تنش گفت: حمله (رژیم) اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق نقض تمام اصول حقوق بین الملل است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین امروز پنجشنبه گفت که حمله (رژیم) اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق نقض تمام اصول حقوق بین الملل است.

سخنگوی کاخ کرملین همچنین از تمامی طرف‌ها در خاورمیانه خواست تا خویشتنداری کرده و از تشدید تنش جلوگیری کنند. پسکوف گفت: «از همه طرف‌ها در منطقه خاورمیانه می‌خواهیم از خود خویشتنداری نشان دهند تا اوضاع به بی‌ثباتی کامل منجر نشود.»

وی همچنین اعلام کرد که هیچ درخواستی برای کمک به حل و فصل اوضاع بین ایران و رژیم صهیونیستی از روسیه نشده است.

پسکوف همچنین گفت: ولادیمیر پوتین ریاست جلسه شورای امنیت روسیه را برای بحث در مورد تشدید تنش بین (رژیم) اسرائیل و ایران بر عهده دارد.

پیشتر نیز “ماریا زاخارووا”، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که وزارت خارجه روسیه به شهروندان روس توصیه می‌کند که از سفر به منطقه خاورمیانه به ویژه اراضی اشغالی و لبنان به جز در موارد بسیار ضروری خودداری کنند.

وی گفت: «وضعیت پرتنش در منطقه خاورمیانه همچنان پابرجاست. وضعیت در منطقه درگیری فلسطین و (رژیم) اسرائیل و همچنین در منطقه خط آبی بین لبنان و (رژیم) اسرائیل ناپایدار است. اکیداً توصیه می‌کنیم که شهروندان روسیه از سفر به منطقه به جز در موارد بسیار ضروری خودداری کنند.»

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا