ورزش

زیدان با چه شرایطی به عرصه مربیگری برمی‌گردد؟

[ad_1]

(آوازه) :

فارس: برنامه اسطوره رئال مادرید برای ورود دوباره به عرصه مربیگری اعلام شد.

براساس گزارش موندو دپورتیوو، زین الدین زیدان اسطوره رئال مادرید برنامه‌های مربیگری آینده خود را مشخص کرده است. زیدان اخیراً به برنابئو بازگشته و در مورد جدایی‌اش در سال ۲۰۲۱ صحبت کرده است.

زیدان در حالی استعفا داد که نتوانست موفقیت‌های خود را تکرار کند. وی به عنوان یک تاکتیک دان در دوران کنونی مورد توجه قرار گرفته و به نظارت بر سایر تیم‌ها مانند پاری سن ژرمن و منچستریونایتد مرتبط بوده است.

مهمتر از همه اینکه این اسطوره فوتبال فرانسه در‌ها را به روی باشگاه رئال‌مادرید نبسته و به نظر می‌رسد با اظهاراتی که وی در مورد رئیس باشگاه در ماه گذشته داشته، در‌ها را باز گذاشته است.

به گزارش موندو دپورتیوو، این شرایط به زیدان اجازه داده است تا در مورد برنامه‌های آینده خود بسیار شفاف‌تر باشد. او تنها در صورتی علاقمند به مربیگری مجدد خواهد بود که به معنای هدایت تیم ملی فرانسه و جانشینی همکار سابق خود در باشگاه یوونتوس یعنی دیدیه دشان باشد. دشان تا پس از جام جهانی ۲۰۲۶ در آمریکای شمالی با فرانسه قرارداد دارد، اما مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان امسال می‌تواند مهم باشد.

اگر تیم با استعدادی کیلیان امباپه و آنتوان گریژمان عملکرد خوبی داشته باشد، دشان می‌تواند در این تیم بماند این اتفاق ممکن است در صورتی که قرارداد آنچلوتی به پایان برسد، باعث شود زیدان دوباره در مادرید استخدام شود.

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا