ورزش

اوسمار: تراکتور به مانند تیم ما دوست دارد مالکیت توپ را داشته باشد

[ad_1]

(آوازه) :

تسنیم: اوسمار لوس ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: فردا یک بازی خیلی سخت داریم مقابل تراکتور. تراکتور تیمی است که در نیم‌فصل اول خیلی پیشرفت کرد و در نیم‌فصل تعدادی از نفراتش را عوض کرد. تراکتور تیمی آماده است و تیمی که دوست دارد مالکیت توپ را داشته باشد به مانند تیم ما. با این اوصاف قطعاً بازی جالبی خواهد شد و ببینیم کدامیک از ما بیشتر می‌توانیم توپ را نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره ادامه رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر خاطر نشان کرد: این بازی دومین مسابقه ما در نیم‌فصل دوم است و باید دنبال نتیجه باشیم. درست است که در اولین مسابقه، بازی خوب و رضایتبخشی مقابل آلومینیوم داشتیم، اما این کافی نیست باید نتیجه بگیریم.

اوسمار در مورد اینکه چرا تا به امروز با خبرنگاران صحبتی نداشته است، گفت: اولاً که راجع به خبرنگاران پرسیدید و قصد نداشتم فرقی بین اهالی رسانه (انواع و اقسام آنها) بگذارم، چرا که اگر جواب یکی از رسانه‌ها را می‌دادم و با یک نفر خاص صحبت می‌کردم فرق گذاشتن بین آن‌ها بود؛ بنابراین نخواستم تا امروز صحبتی با رسانه‌ها انجام بدهم.

وی درباره ادامه حضورش در پرسپولیس و برعهده گرفتن وظیفه هدایت سرخپوشان تصریح کرد: حضور من به‌عنوان نفر اول نیمکت پرسپولیس کار سختی است. اینکه حضورم در این باشگاه و هر صحبتی که در این جایگاه انجام بدهم می‌تواند روی جو تأثیرگذار باشد. می‌دانم مسئولیت سنگینی دارم در تیم بزرگی هستم. امیدوارم در کنار کادر فنی، مدیریت و بچه‌ها عملکرد خوبی داشته باشم.

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا