ورزش

تاوان سنگین برای مختاری به دلیل کتک کاری در ترکیه

[ad_1]

(آوازه) :

همشهری آنلاین: به احتمال زیاد محمدرضا مختاری و حریف ترکیه‌ای به دلیل زد و خورد در جریان مسابقات وهبی امره ترکیه، از سوی اتحادیه جهانی کشتی با محرومیت روبرو می‌شوند.

درگیری و زد و خورد شدید میان محمدرضا مختاری و حریف ترکیه‌ای در جریان رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره در آنتالیای ترکیه، بازتاب گسترده‌ای داشت و اتحادیه جهانی کشتی این موضوع را در دست بررسی قرار داد.

بر همین اساس با توجه به شدت این درگیری، به احتمال فراوان مختاری و حریف ترکیه‌ای با محرومیت از سوی اتحادیه جهانی کشتی روبرو خواهند شد.

مختاری در این مسابقات با شکست امین کاویانی نژاد مدعی اصلی این وزن این شانس را داشت تا با شکست حریف ترکیه‌ای راهی فینال شود و بخت اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات کسب سهمیه المپیک شود، اما با این اتفاق هم از مسابقات اخراج شد و هم شانس رسیدن به دوبنده تیم ملی را از دست داد.

با تصمیم کادر فنی، امین کاویانی نژاد به عنوان نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک انتخاب شد و امیر عبدی نفر سوم این رقابت‌ها نیز به دلیل خودداری علی اسکو نایب قهرمان این مسابقات از حضور در مبارزه انتخابی، به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شد.

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا