ورزش

آخرین خبر از اتفاق جنجالی برای کنعانی‌زادگان و اتوبوس پرسپولیس

[ad_1]

(آوازه) :

ورزش سه: حرکتی که محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از پایان بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک در مقابل اتوبوس سرخ‌پوشان انجام داد، موجب شد تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۴۸ ساعت فرصت پاسخ به این اتفاق را به او بدهد.

اکنون حسین عبداللهی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه رسیدگی به برخورد محمدحسین کنعانی‌زادگان با چند هوادار پس از بازی پرسپولیس و آلومینیوم در اراک، در حیطه اختیارات آن‌ها یا کمیته اخلاق است، به آن‌ها گفت: به دلیل اینکه این اتفاق قبل از خروج اتوبوس تیم پرسپولیس از ورزشگاه بوده، پس این اتفاق در ورزشگاه رخ داده و در حیطه اختیارات کمیته انضباطی است. آیین‌نامه بر این موضوع صراحت دارد و کمیته اخلاق به این موضوع رسیدگی نمی‌کند

او تاکید کرد: در حال حاضر تمام کار‌ها سیستمی انجام می‌شود. فرصت ۴۸ ساعته به کنعانی‌زادگان داده شده تا دفاعیه خود را ارسال کند. معمولاً در چنین پرونده‌هایی نیازی به احضار نیست، ولی اگر در رسیدگی به پرونده مشخص شد که ضرورت دارد تا خاطی احضار شود، این اتفاق صورت می‌گیرد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره پیگیری باشگاه پرسپولیس یا کنعانی‌زادگان در این پرونده ابراز کرد: هنوز دفاعیه ارسال نشده و فرصت برای ارسال دفاعیه وجود دارد.

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا