جهان

سازمان ملل در واکنش به حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه: از این گزارش‌ها بسیار نگرانیم / منتظر دریافت اطلاعات بیشتر هستیم / در مورد حمله امروز زمانی اظهار نظر خواهیم کرد که واقعیت‌ها را بدست آوریم

[ad_1]

(آوازه) :

ایرنا: «استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل متحد در واکنش به حمله هوایی ارتش رژیم اسرائیل به سفارت ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق ابراز نگرانی کرد.

«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل متحد روز دوشنبه به وقت محلی برابر با اول آوریل ۲۰۲۴ و ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق گفت: «ما گزارش ها را دیده ایم. ما بسیار نگران چنین گزارش هایی هستیم. منتظر دریافت اطلاعات بیشتر هستیم».

سخنگوی سازمان ملل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این حمله نقض حاکمیت دو کشور محسوب می شود؟ پاسخ داد: ما هنوز گزارش کامل دریافت نکرده ایم، زمانی که اطلاعات کامل شوند، پاسخ  خواهیم داد.

دوجاریک همچنین در پاسخ به سوال دیگری افزود: ما پیش از این شاهد حملات در سوریه بوده ایم‌ که منجر به کشته شدن غیر نظامیان شده است و ما همه این حملات را محکوم می کنیم. اما در مورد حمله امروز زمانی اظهار نظر خواهیم کرد که واقعیت ها را بدست آوریم.

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا