ورزش

پرسپولیس: اگر زاهدی امروز هم درتمرین شرکت نکند، ۲۰ درصد قراردادش جریمه می‌شود

(آوازه) :

مهر: مهاجم پرسپولیس در صورتی که امروز هم در تمرین این تیم شرکت نکند با جریمه سنگین از سوی کمیته انضباطی روبرو خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای دیدار با ذوب آهن اصفهان آماده می‌کند که شهاب زاهدی همچنان با این تیم تمرین نمی‌کند. مهاجم سرخپوشان پایتخت برای اینکه رضایت‌نامه خود را از باشگاه دریافت کند و به پیشنهاد باشگاه ژاپنی پاسخ مثبت بدهد از اوسمار ویه را پس از بازی با تراکتور تبریز خداحافظی کرد اما سرمربی برزیلی سرخ‌ها اعلام کرد اجازه خروج به او نخواهد داد.

همین موضوع نیز باعث مخالفت رضا درویش مدیرعامل باشگاه با جدایی‌اش شد اما زاهدی در سه روز گذشته نیز قید حضور در ورزشگاه شهید کاظمی برای تمرین با پرسپولیس را زد تا با هشدار کتبی باشگاه به مدیر برنامه‌هایش در این خصوص روبرو شود.

همچنین زاهدی بندی در قراردادش برای فسخ یکطرفه نیز ندارد و باشگاه تهدید کرده در صورت عقد قرارداد داخلی با ژاپنی‌ها از او و باشگاه مقصد شکایت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد در صورت غیبت زاهدی در تمرین امروز دوشنبه این تیم، پرونده‌اش را به کمیته انضباطی ارسال کرده و او را با جریمه ۲۰ درصدی از قرارداد فصل جاری اش روبرو کند. او در صورتی که امروز در تمرین پرسپولیس شرکت کند تنها با جریمه ۱۰ درصدی مشروط روبرو می‌شود در غیر اینصورت باید تبعات غیبت غیر موجه خود را پذیرا باشد.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا