ورزش

پورعلی گنجی: به طارمی‌گفتم سرت را بالا بگیر، تو از دروازه تیم ملی دفاع کردی

[ad_1]

(آوازه) :

فارس: مرتضی پورعلی گنجی پیش از دیدار ۲ تیم ایران و ژاپن، اظهار داشت: امیدوارم بازی خیلی خوبی را ببینیم و لذت ببریم که همراه با برد ایران باشد.

مدافع مصدوم تیم ملی درمورد تغییراتی که در ترکیب برای بازی امروز اعمال شده، گفت: بازی سنگینی را (مقابل سوریه) پشت سرگذاشتیم و فکرش را هم نمی‌کردیم. خداراشکر همراه با برد تیم ملی شد. باید فکری به حال بدن بازیکنان کنند. این شرایط که ۴۸ ساعت بعد بازی کنند مناسب نبود. امیدوارم بازیکنان امروز خودشان را چه در نیمه اول چه در نیمه دوم تنظیم کنند تا ان‌شاالله نتیجه بگیریم.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان تیم ملی به طارمی قول داده‌اند سنگ تمام بگذارند، عنوان کرد: او یکی از بازیکنان تاثیرگذار و ستاره ما است. بازی قبل بازیکنان دیگر را پوشش داد. در رختکن اشک می‌ریخت و گریه می‌کرد. به او گفتم کاری که تو کردی، دفاع از دروازه بود و وظیفه تو نبود. سرت را بالا بگیر، در پنالتی می‌بریم. امیدوارم بچه‌ها بتوانند زحمت مهدی، کادرفنی و دعای مردم را جبران کنند. با انرژی وارد زمین شوند که دل مردم و مهدی و بقیه بچه‌ها شاد شود.

پورعلی گنجی درمورد مصدومیت تعدادی از بازیکنان تیم ملی، گفت: خودم، بقیه مصدومان و بازیکنان همه از دل و جان و تمام وجود مایه می‌گذارند. وقتی رباطم آسیب دید گفتم فدای یک تار موی مردم عزیز کشورم، دوباره با قدرت بر می‌گردم. بقیه بچه‌ها هم همینطور، تمام تلاشمان را می‌کنیم با قدرت برگردیم. از اینکه در این فضا بازی نمی‌کنم واقعا ناراحت هستم، ولی از اینکه بتوانم کمی هم به تیم کمک کنم، خدارا شکر می‌کنم. ان‌شاالله در تورنمنت‌های بعدی.

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا