ورزش

سرلک و عمری ملوانی شدند

[ad_1]

(آوازه) :

ایرنا: آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی اظهار کرد: میلاد سرلک و محمد عمری از تیم فوتبال پرسپولیس، حبیب فرعباسی از تیم ذوب آهن اصفهان و نیما انتظاری از تیم مس رفسنجان که سرباز هستند و از سوی ستاد کل مشترک نیرو‌های مسلح در پادگان بندرانزلی حضور یافتند با تیم فوتبال ملوان قرارداد بستند.

وی افزود: در صورت صلاحدید کادرفنی، این چهار بازیکن می‌توانند از ابتدای دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را همراهی کنند و امیدواریم که با جذب این بازیکنان، در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب کنیم.

فهمیده اضافه کرد: با توجه به ثبت قرارداد با این چهار بازیکن، که دوران سربازی خود را سپری می‌کنند، این بازیکنان در تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز حضور خواهند یافت تا با سایر بازیکنان تیم هماهنگ شوند.

وی ادامه داد: همچنین قرار بود که یک مهاجم نیز جذب کنیم که با هماهنگی‌های انجام شده با کادرفنی ملوان، با سعید باقرپسند مهاجم خوب فوتبال کشور نیز به توافق رسیدیم و این بازیکن نیز به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیوست.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی بیان کرد: پیش از این نیز، با محمد طیبی مدافع آخر تیم فوتبال استقلال خوزستان به توافق رسیده بودیم و این بازیکن در نیم فصل دوم با پیراهن تیم ملوان در لیگ برتر حضور می‌یابد.

فهمیده خاطرنشان کرد: گرچه در پایان دور رفت توانستیم رتبه ششم جدول رده‌بندی را کسب کنیم، اما با توجه به نفراتی که جذب شدند، امیدواریم که در دور برگشت نتایج بهتری را تصاحب کنیم و شانس کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشیم.

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا