جهان

جنجال عکس عروس خاندان سلطنتی بریتانیا؛ کیت میدلتون عذرخواهی کرد

[ad_1]

(آوازه) :

ایسنا: چندین رسانه خبری مهم جهان عکسی را که پیشتر از سوی عروس بزرگ خاندان سلطنتی انگلیس در کنار فرزندانش به مناسبت «روز مادر» در بریتانیا منتشر شده بود، به دلیل «دستکاری در تصویر» از سرویس‌های خبری خود حذف کردند و این شاهزاده انگلیسی در نهایت بابت جنجال پیش آمده عذرخواهی کرد.

ماه ژانویه بود که مسئله جراحی شکم «کیت میدلتون» همسر ویلیام، ولیعهد انگلیس رسانه‌ای شد و روز یکشنبه او برای اولین بار از زمان بستری شدنش در بیمارستان با انتشار عکسی رسمی در کنار سه فرزندانش ظاهر شد.

آن‌طور که از عکس پیداست، او بر روی یک صندلی چوبی نشسته و فرزندانش دور او حلقه زده و مستقیم به دوربین لبخند می‌زنند. در پیام کوتاهی که همراه با این عکس در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده، آمده است: «از شما برای آرزو‌های خوب و حمایت مداوم در دو ماه گذشته متشکرم. روز مادر را به همه تبریک می‌گویم.»

جنجال عکس عروس خاندان سلطنتی بریتانیا؛ کیت میدلتون عذرخواهی کرد

عکس منتشر شده از کیت میدلتون و فرزندانش در شبکه اجتماعی.

اما تنها چند ساعت پس از انتشار این خبر، جنجال‌ها به راه افتاد. روزنامه دیلی میل در گزارشی می‌نویسد این عکس که توسط ویلیام گرفته شده و روز یکشنبه در رسانه‌ها منتشر شد، توسط برخی خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها از جمله رویترز، آسوشیتدپرس و خبرگزاری فرانسه و همچنین وب‌سایت گتی ایمیجز به دلیل آنچه «دستکاری احتمالی» خوانده شده، از فضای آنلاین و سرور‌ها حذف شد.

جنجال عکس عروس خاندان سلطنتی بریتانیا؛ کیت میدلتون عذرخواهی کرد

از جمله مواردی که در رسانه‌ها بسیار برجسته شده، می‌توان به دست‌های لوئی، کوچک‌ترین فرزند کیت در سمت چپ تصویر و هم‌چنین عدم تناسب آستین لباس شارلوت، دختر کیت در سمت راست تصویر اشاره کرد.

جنجال عکس عروس خاندان سلطنتی بریتانیا؛ کیت میدلتون عذرخواهی کرد

مهم‌ترین نکته‌ای که از چشم رسانه‌ها و مخاطبان در فضای مجازی دور نماند و به آن پرداخته شد، نبود حلقه ازدواج در انگشت کیت میدلتون بود. کیت در سال ۲۰۱۱ با ویلیام ازدواج کرد و همواره با انگشتر آبی رنگ معروفش همه جا حاضر می‌شد.

دیلی میل می‌نویسد این عکس را کاخ کنزینگتون منتشر کرده و هنوز به درخواست اظهار نظر برخی رسانه‌ها از جمله خبرگزاری فرانسه واکنشی نشان نداده است.

«پیتر هانت» مفسر خاندان سلطنتی انگلیس گفت: «چنین چیزی برای خاندان سلطنتی آسیب‌زاست. آن‌ها می‌دانستند که انتشار هر تصویری از کیت، شوق و اشتیاق مخاطبان را برخواهد انگیخت. چالش بعدی این است مردم از خود سوال کنند که آیا اخبار بعدی که آن‌ها درباره سلامتی کیت منتشر خواهند کرد، قابل اعتماد است یا خیر.»

«ریچارد پالمر» گزارشگر خاندان سلطنتی انگلیس هم تاکید کرد: «در چند هفته گذشته مطالب دیوانه‌کننده‌ای در مورد شاهدخت ولز (کیت) در رسانه‌های اجتماعی نوشته شده است، اما تصمیم چندین آژانس خبری و تصویری برای حذف عکس او به این دلیل که به نظر می‌رسد تصویر دستکاری شده، یک جنجال واقعی است.»

البته کیت به این جنجال‌ها واکنش نشان داد و به دلیل «سردرگمی» پیش آمده بر سر «ویرایش تصویر» عذرخواهی کرد. او با انتشار پستی در ایکس نوشت: «مثل هر عکاس آماتوری، من هم گا‌ها ویرایش عکس را امتحان می‌کنم. من به دلیل سردرگمی که بر سر عکس خانوادگی که ما دیروز به اشتراک گذاشتیم، پیش آمده عذرخواهی می‌کنم.»

حاشیه‌ها و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با خانواده  سلطنتی انگلیس به تازگی در کانون توجهات قرار گرفته است. قبل از آنکه کیت تحت عمل جراحی قرار گیرد، چارلز سوم، پادشاه انگلیس برای بررسی درمانی به بیمارستان مراجعه کرد و در نهایت اعلام شد او به سرطان پروستات مبتلاست. بعد از آن هم گفته شد که جراحی کیت ارتباطی به سرطان نداشت، اما هیچ عکس و خبری از او منتشر نمی‌شد و همین به شایعات دامن زد.  

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا