اقتصادی

فرآیند انتقال سهام عدالت به ورثه در بانک ملی ایران

[ad_1]

(آوازه) :

    انتقال سهام عدالت متوفیان به ورثه با تکمیل همه مدارک مربوطه در اسرع وقت در بانک ملی ایران، انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،در پی اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار درباره فراهم شدن امکان انتقال سهام عدالت متوفیان به ورثه،بانک ملی ایران نیز ساز و کارهای مربوط به این اقدام را فراهم کرده است.

ضروری است ورثه گرامی پس از ثبت نام در سامانه سجام، اصل و کپی مدارک شناسایی متوفی و تمام وراث تعیینی مندرج در گواهی حصر وراثت و در صورت وجود وصیت نامه متوفی را تهیه کرده و برای طی فرآیندهای لازم به سامانه میراث به آدرس (درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه) مراجعه کنند.

در این درگاه، وارد قسمت «امور سهام عدالت متوفیان» شده و اطلاعات لازم را وارد و از  زمان تشکیل پرونده متوفی اطلاع حاصل کنند.

ورثه گرامی همچنین در درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه از قسمت دارایی سهام می توانند اطلاعاتی از قبیل وضعیت دارایی سهام و امکان یا عدم امکان تقسیم سود را ببینند.پس از اطمینان از زمان تقسیم سود دارایی می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند.

گفتنی است پرونده پس از بررسی مدارک و احراز هویت،در صورت ناقص نبودن مدارک ،به شرکت سمات جهت تقسیم دارایی و واریز وجه ارسال می شود.

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا