گیمینگ

نینتندو سوییچ 2 دارای سازگاری دیجیتال فیزیکی به‌علاوه بازی‌های قدیمی‌تر خواهد بود

[ad_1]

براساس گزارش‌ها باید بدانید جانشین نینتندو سوییچ قرار است با قابلیت سازگاری با نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی بازی‌ها عرضه شود که این موضوع قطعا سبب افزایش قیمت نینتندو سوییچ 2 خواهد شد که این گزارش هنوز درهاله‌ای از ابهام قرار داشته است و Nintendo به آن واکنشی نشان نداده است.

این گزارش جدید از سوی سایت برزیلی Universo Nintendo منتشر شده که در گذشته اطلاعاتی درخصوص تعدادی از ارائه‌های نینتندو نیز مطرح نموده بود. یکی از اصلی‌ترین آنها عنوان رسمی Sonic X Shadow Generations بود که بدون کوچک‌ترین اشتباه توانست نام خود را در میان افشاگران اخبار مربوط به نینتندو سوییچ 2 قرار دهد و امروز خبر جدیدی از این افشاگر درخصوص سازگاری کنسول نینتندو با بازی‌های فیزیکی  دیجیتالی منتشر شده است.

حساب توییتر Centro Leaks به این موضوع نیز اشاره داشته و ادعا نموده که بازی‌های اصلی نینتندو سوییچ در کنسول بعدی این شرکت نیز قابل اجرا بوده‌اند و این موضوع می‌تواند برای خریداران یک فرصت استثنایی باشد تا بازی‌های قدیمی این شرکت را نیز تجربه کنند. اطلاعات و شایعات بسیاری درخصوص کنسول نینتندوسوییچ 2 منتشر شده که هنوز شرکت سازنده این کنسول واکنش رسمی به آنها نشان نداده است. نظر شما نسبت به این خبر چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا