ورزش

رمزگشایی نشریه پرتغالی از خط خوردن نام طارمی در ۹ بازی از ۱۱ بازی اخیر پورتو: طارمی بدون اجازه باشگاه، با اینتر توافق کرد؛ به همین دلیل به لیست سیاه سرمربی وارد شد / نیمکت‌نشینی‌ها و خط خوردن‌های طارمی به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی نیست؛ کونسیسائو از او دلخور شده، زیرا به پورتو تعهد نداشت / سرمربی پورتو دیگر فرصت بازی به طارمی نخواهد داد

[ad_1]

(آوازه) :

فارس: نشریه پرتغالی در گزارشی از پشت پرده نیمکت نشینی‌های سریالی ستاره تیم ملی ایران در پورتو پرده برداشت.

«طارمی با پورتو به خط پایان رسید»، این گزارش امروز (یکشنبه) نشریه آبولا پرتغال از خط خوردن‌ها و نیمکت نشینی‌های متوالی این فصل ستاره تیم ملی ایران است. طارمی در ۱۱ بازی اخیر پورتو تنها در یک بازی آن هم به عنوان بازیکن جانشین ۲۲ دقیقه فرصت بازی پیدا کرده و در یک دیدار هم ۹۰ دقیقه نیمکت‌نشین بوده و در ۹ مسابقه دیگر نامش در لیست تیم پرتغالی حضور نداشته است.

طارمی طبق گزارش رسانه‌های ایتالیا با باشگاه اینتر به توافق نهایی رسیده تا قراردادی ۲ ساله قابل تمدید برای سال سوم با دستمزد سالیانه ۳.۵ میلیون یورو در تابستان آینده امضا کند.

نشریه پرتغالی می‌نویسد که مهدی طارمی وقتی در زمستان بدون اجازه باشگاه پورتو و سرمربی با اینتر توافق کرد تا راهی شهر میلان شود و تست‌های پزشکی اش را انجام دهد «به لیست سیاه کونسیسائو وارد شد».

آبولا گزارش می‌دهد که این نیمکت نشینی‌ها و خط خوردن‌ها به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی طارمی نیست بلکه سرمربی پورتو بعد از توافق زودهنگام طارمی با اینتر از او دلخور شده، چون به «پورتو تعهد نداشته و به همین خاطر دیگر فرصت بازی به او نخواهد داد».

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا