اقتصادی

صندوق بازنشستگی کشوری: حقوق فروردین با اعمال افزایش ۲۰ درصدی پرداخت می‌شود

[ad_1]

(آوازه) :

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش ۲۰ درصدی سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق ناشی از تصویب‌نامه هیات وزیران خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری،  رضا فیضی‌نژاد ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بازنشستگان، اظهار کرد: در اجرای تصویب‌نامه ۱۴ فروردین ماه هیات وزیران، برای یک میلیون و ۷۳۵ هزار نفر بازنشسته و موظفان تحت پوشش این صندوق، احکام حقوق با ضریب ۲۰درصد صادر شده است.

فیضی نژاد افزود: تصویر احکام حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان در سایت صندوق به نشانی cspf.ir بارگذاری و منتشر می‌شود که از امروز سه شنبه ۲۱ فرودین ماه قابل مشاهده خواهد بود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور تلاش می‌شود که این افزایش ۲۰درصد با حقوق فروردین ماه برای بازنشستگان پرداخت شود.

از اجرای ماده ۲۹ قانون برنامه هفتم توسعه چه خبر؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم اجرای  بند یک الحاقی ماده ۲۹ قانون برنامه هفتم توسعه توسط صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: لازمه اجرای متناسب سازی، به‌خصوص ماده ۲۹ قانون برنامه، «تهیه آیین نامه و تعیین ساز و کار اجرایی آن توسط سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه» و ابلاغ آن به صندوق بازنشستگی کشوری است.

وی یادآور شد: تهیه و تدوین پیش نویس آیین نامه مربوط به اجرای متناسب سازی در برنامه هفتم توسعه، با محوریت سازمان اداری استخدامی و مشارکت سایر دستگاه‌های مرتبط در مرحله ویرایش نهایی است.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: پس از ابلاغ آیین نامه و دستورالعمل اجرایی مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق از تاریخ اجرای مقرر در قانون مورد اشاره در بالا، اعمال و احکام مربوطه نیز صادر خواهد شد. 

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا