جهان

ابراز نگرانی ژاپن نسبت به اوضاع منطقه

[ad_1]

(آوازه) :

ایسنا: وزارت امور خارجه ژاپن در پی پاسخ نظامی شامگاه شنبه ایران به حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی، نسبت به اوضاع منطقه غرب آسیا ابراز نگرانی کرد.

وزارت امور خارجه ژاپن با انتشار بیانیه‌ای بدون اشاره به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در پایتخت سوریه گفت، حمله شامگاه شنبه ایران موجب تشدید تنش‌ها در «خاورمیانه» می‌شود و نسبت به وضعیت منطقه ابراز نگرانی کرد.

وزارت امور خارجه ژاپن در بیانیه خود افزود: این حمله، یکی از حملاتی است که وضعیت کنونی در خاورمیانه را بدتر می‌کند. ما عمیقا نگران هستیم و این نوع تشدید تنش‌ها را محکوم می‌کنیم.

روابط عمومی کل سپاه بامداد امروز (یک‌شنبه) در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی هم شامگاه شنبه به نقل از مسئولان صهیونیست اعلام کرد ایران با شلیک ده‌ها پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی حمله خود را آغاز کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا