ورزش

گل مهم برای زنده ماندن شانس فینال؛ نوراللهی امسال آقای گل می‌شود!

[ad_1]

(آوازه) :

ورزش سه: احمد نوراللهی پس از اردوی جنجالی تیم ملی در شروع مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ که نسبت به عدم حضور نامش در فهرست مسابقه مقابل هنگ کنگ واکنش نشان داد و تهران را به مقصد امارات ترک کرد، آمادگی بالایی در رقابت‌های باشگاهی داشت، ولی با این وجود به جام ملت‌های آسیا نرسید که درخشش او دیروز هم دوباره اتفاق افتاد.

این هافبک ایرانی که پس از ترک اردوی تیم ملی در ۶ مسابقه پیاپی باشگاهی برای الوحده امارات نمایش خوبی ارائه داد و توانست سه گل به ثمر رساند و چهار پاس گل بدهد، دیروز در نخستین بازی رسمی خود در سال ۲۰۲۴ هم این روند عالی را ادامه داد و تک گل تیمش را در جریان شکست دو بر یک برابر الوصل زد.

نوراللهی که در شروع سال میلادی جدید در تورنمنت ابوظبی و دیدار مقابل الزمالک مصر یک گل به ثمر رسانده، یک پاس گل داده و روی یک گل دیگر تیمش تاثیرگذاری داشت، دیروز با شروع رقابت‌های لیگ کاپ امارات دوباره مثمر ثمر کار کرد و در مسابقه‌ای که تیمش مغلوب شد، از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

هافبک ایرانی الوحده که در فصل جاری لیگ برتر امارات ۱۲ بازی انجام داده و یک گل زده، پنج پاس گل داده و روی دو گل دیگر موثر بوده، دیروز سومین گل خود در چهارمین مسابقه در رقابت‌های لیگ کاپ امارات را به ثمر رساند.

تک گل احمد نوراللهی در زمین الوصل موجب شد تا الوحده با وجود شکست دو بر یک، امیدوار به بازی برگشت باشد و شانس صعود به فینال لیگ کاپ امارات را زنده نگه دارد.

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا