ورزش

نگران غیبت جهانبخش نباشید! | سایت انتخاب

[ad_1]

(آوازه) :

ورزش سه: علی قلی‌زاده در دو مسابقه تدارکاتی تیم ملی ایران قبل از جام ملت‌های آسیا مقابل بورکینافاسو و اندونزی از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد و جای علیرضا جهانبخش را گرفت و روی یکی از گل‌ها و حملات هم موثر بود، ولی در دو بازی گذشته برابر فلسطین و هنگ‌کنگ فرصتی برای درخشش نداشته که حالا احتمالا این شانس را به دست بیاورد.

این ستاره ایرانی پس از اینکه در نخستین بازی تیم ملی با هدایت امیر قلعه‌نویی در فروردین‌ماه امسال مقابل تیم ملی روسیه به دلیل آسیب دیدگی و پارگی رباط صلیبی از زمین بیرون رفت، در اردو‌ها حضور نداشت تا اینکه قبل از جام ملت‌های آسیا دوباره به فهرست اضافه شد و حالا هم آماده بازی و درخشش در این رقابت‌ها است.

علی قلی‌زاده در دیدار تدارکاتی مقابل روسیه حضور ثابت در زمین داشت، اما در دو مسابقه دوستانه برابر بورکینافاسو و اندونزی جانشین جهانبخش شد که حالا احتمالا با توجه به مصدومیت شماره هفت تیم ملی، جای او را در جمع ۱۱ نفر اصلی در جدال بعدی جام ملت‌ها مقابل امارات بگیرد.

این بازیکن خوش تکنیک که انگیزه زیادی برای بازگشت به جایگاه اصلی خود در ترکیب تیم ملی و حضور به جای علیرضا جهانبخش دارد، به دنبال فرصت دوباره برای خودنمایی بود که حالا این شانس را احتمالا برابر امارات به دست می‌آورد و می‌تواند گلزنی کند یا پاس گل بدهد.

قلی‌زاده در دیدار‌های گذشته لخ پوزنان نشان داد به‌طور کامل از دوران تلخ آسیب دیدگی فاصله گرفته و دوباره می‌تواند تبدیل به مهره موثری در خط حمله شود که امیر قلعه‌نویی هم به همین دلیل مجددا او را به اردو اضافه کرده و بعید نیست در جام ملت‌ها از او بهره ببرد و جانشین جهانبخش کند.

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا