ورزش

اتهام جدید ملی‌پوش ایتالیایی؛ قمار در لیگ جزیره

[ad_1]

(آوازه) :

خبر ورزشی: ساندرو تونالی که محرومیت ۱۰ ماهه از فوتبال را سپری می‌کند از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس با اتهامات جدیدی روبرو شده است.

رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند که اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) ساندرو تونالی، هافبک نیوکاسل یونایتد را متهم به رفتار نادرست در رابطه با نقض قوانین شرط‌بندی فدراسیون کرده است. در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است: «گفته می‌شود هافبک نیوکاسل یونایتد با شرط‌بندی در مسابقات فوتبال بین ۱۲ آگوست ۲۰۲۳ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳، ۵۰ مرتبه قانون E۸ اتحادیه فوتبال انگلیس را نقض کرده است.» و در ادامه افزود که تونالی تا ۵ آوریل فرصت دارد تا به این اتهامات پاسخ دهد.

تونالی که در جولای سال گذشته از میلان به نیوکاسل پیوست، در اکتبر ۲۰۲۳ به دلیل شرط‌بندی در مسابقات ایتالیا به مدت ۱۰ ماه از فوتبال محروم شد. جوزپه ریسو، ایجنت این بازیکن ۲۳ ساله، سال گذشته ادعا کرده بود که تونالی از اعتیاد به قمار رنج می‌برد. نیوکاسل در بیانیه‌ای در X اتهامات تونالی را پذیرفت و اعلام کرد که این ملی‌پوش ایتالیایی همچنان به طور کامل از تحقیقات مربوطه پیروی می‌کند و از حمایت کامل باشگاه برخوردار است، و باشگاه در این مرحله قادر به اظهار نظر بیشتر نیست.

تونالی در این فصل ۱۱ بازی برای نیوکاسل در تمامی رقابت‌ها انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است. این هافبک سال گذشته پس از ایوان تونی، ملی‌پوش انگلیسی، دومین بازیکن بزرگی بود که به دلیل شرط‌بندی در مسابقات محروم شد. مهاجم برنتفورد پس از اعتراف به ۲۳۲ مورد نقض قوانین شرط‌بندی اتحادیه فوتبال انگلیس، هشت ماه محروم و ۵۰ هزار پوند (۶۳۱۶۵ دلار) جریمه شد. او در ژانویه به میادین بازگشت و اوایل این ماه به تیم انگلیس دعوت شد و در مسابقه روز سه‌شنبه مقابل بلژیک گلزنی کرد.

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا