جهان

حمله موشکی مقاومت عراق به یک پایگاه نظامی اسرائیل

[ad_1]

(آوازه) :

تسنیم: مقاومت اسلامی عراق امروز دوشنبه از حمله موشکی به یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

جزئیات و تلفات احتمالی این حمله تاکنون گزارش نشده است.

مقاومت اسلامی عراق دیروز یکشنبه با صدور بیانیه‌های جداگانه مسئولیت حمله به پایگاه‌هایاشغالگران در سوریه، عراق و فلسطین اشغالی را بر عهده گرفت.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: در ادامه رویکرد مقاومت در برابر نیرو‌های اشغالگران آمریکایی در عراق و منطقه و در پاسخ به کشتار‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، روز یکشنبه ۵ پایگاه هدف حملات پهپادی قرار گرفت.

بر اساس بیانیه مذکور، مقاومت اسلامی عراق پایگاه‌های «الشدادی»، «الرکبان» و «التنف» در سوریه و نیز تاسیسات دریایی «زفولون» در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق دیروز همچنین با صدور بیانیه جداگانه اعلام کرد که پایگاه اشغالگران آمریکایی در «الحریر» واقع در نزدیکی فرودگاه اربیل را با پهپاد هدف قرار داده است.

در این بیانیه بر تداوم چنین حملاتی با هدف درهم کوبیدن پایگاه‌های دشمن تاکید شده است.

از آنجا که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه افزایش یافته و در این تجاوز آشکار رژیم اسرائیل اقدام به نسل کشی می‌کند، مقاومت اسلامی عراق در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام به حملات پهپادی، راکتی و موشکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه کرده و با افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حملات مقاومت عراق نیز افزایش یافته است.

[ad_2]

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا