ورزش

اقدام مدیرعامل سابق استقلال علیه بازیکن جنجالی

(آوازه) :

ورزش سه: حجت کریمی قصد دارد تا از طریق مجاری قانونی، از بازیکن سابق استقلال شکایت کند.

عرفان باقری بازیکن رده های پایه استقلال که مدتی هم در تمرین تیم بزرگسالان حضور یافت و حتی در اقدامی جنجالی و در نقش یک یاغی جوان با باشگاه پرسپولیس نیز قرارداد امضا کرده بود، با انتشار یک استوری، حاشیه ساز شد.

باقری که پاییز سال قبل به تمرینات پیکان اضافه شد، با انتشار یک استوری که مضمون افشاگری علیه سرپرست مدیرعاملی وقت استقلال را داشته، خبرساز شده است. جایی که باقری مدعی است که حجت کریمی از وی درخواست کرده تا علیه فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی فعلی آبی ها مصاحبه کند.

این بازیکن در استوری خود نوشته است: آنها از من خواستند تا بگویم سمیعی باعث شده است که از باشگاه استقلال بروم یا دنبال این است که مدیر برنامه‌ام شود اما من گفتم، قاطی این مسائل نمی‌شوم که این پاسخ من باعث شد تا در آن زمان مبلغ رضایتنامه‌ام برای بازگشت به استقلال به باشگاه سایپا پرداخت نشود.

باقری در بند پایانی نیز در شرایزی نوشته که “سمیعی دلسوزترین شخص باشگاه است” که اتهام این بازیکن سبب شده تا سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال نسبت به این اظهارات موضع گرفته و به دنبال طرح شکایتی از این بازیکن باشد.

حجت کریمی ضمن رد ادعاهای باقری اعلام کرد: تاکنون دیدار و گفتگوی خصوصی با این بازیکن نداشته ام و شکوائیه ای نیز در این خصوص تنظیم شده و به دلیل نشر اکاذیب، وکیل بنده از این بازیکن شکایت خواهد کرد.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا