ورزش

تشکیل دوباره کمیته نقل و انتقالات سپاهان

(آوازه) :

ورزش سه: کمیته نقل و انتقالات باشگاه سپاهان تشکیل شده و ماموریت دشوار خود را آغاز کرده است‌

این کمیته ترکیبی از اعضای هیئت مدیره باشگاه با حضور نفراتی همچون احمد یوسف‌زاده رئیس هیئت مدیره و پیروز میرحیدری به عنوان دو چهره تاثیرگذار و تصمیم‌ساز باشگاه سپاهان است و کریم قنبری پیشکسوت تیم فوتبال نیز حضور پررنگی در آن دارد.

در حال حاضر کمیته نقل و انتقالات سپاهان به مانند فصول گذشته کارش را آغاز کرده  و در حال بحث و گفتگو و تعیین ماموریت‌های مذاکره با بازیکنان طبق لیستی است که ژوزه مورایس در اختیار مدیران باشگاه اصفهانی قرار داده است.

با این حال در این بین با توجه به وضعیت نامشخص مورایس ممکن است در آینده لیستی که کمیته نقل و انتقالات در حال انجام کار برای جذب آنها است تغییراتی داشته باشد و سرمربی جدید سپاهان باشد که لیست جدید را به کمیته نقل و انتقالات می‌دهد.

در همین زمینه باشگاه سپاهان دقایقی پیش اطلاعیه‌ای درباره شرایط نقل و انتقالات باشگاه منتشر کرد که در این اطلاعیه توضیحاتی درباره فعالیت مدیران باشگاه ارائه شده است. در این متن تاکید شده باشگاه در حال تمدید قرارداد سه بازیکنی است که قراردادشان به اتمام رسیده و از سوی دیگر خبر پیوستن برخی ستاره‌های سپاهان را به باشگاه‌های رقیب که طی امروز و روزهای اخیر منتشر شده را تکذیب کرده است.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا