ورزش

جذب گلر خارجی، خواسته نکونام نیست!

(آوازه) :

ماجرای جذب گلر خارجی توسط مدیریت استقلال و شایعات مربوط به جدایی سیدحسین حسینی بحث داغ امروز فوتبال ایران است. در این خصوص بسیاری از پیشکسوتان استقلال اظهارنظر کردند و اکثر آنها عقیده دارند باید جلوی خروج سیدحسین گرفته شود.

منصور رشیدی دروازه‌بان اسبق استقلال و تیم ملی که چند سال با سیدحسین حسینی کار کرده و شناخت خوبی از کاپیتان محبوب آبی‌ها دارد، در خصوص مسائل پیش آمده درباره حسینی به فارس گفت: من تعجب می‌کنم چرا به دنبال جذب دروازه‌بان هستند؟ حسینی فصل گذشته نشان داد آماده است. ملی پوش است و سابقه خوبی هم در بازی‌های بین المللی دارد. می‌توان در کنار او 2 دروازه‌بان جوان قرار داد و بالای سرشان هم یک مربی دروازه‌بانی خوب باشد که دغدغه‌های تیم در این بخش رفع شود.

وی افزود: بیرانوند، حسینی، مظاهری و حقیقی دروازه‌بان‌های جوانی بودند که آن‌ها را به اردوی تیم ملی آوردیم. کسی آن‌ها را نمی‌شناخت. حسینی در شیراز بود. بیرانوند در امیدهای نفت بود. همان موقع خبرنگاران سوال کردند، گفتم هر 4 نفر در حد تیم ملی هستند و آینده خوبی دارند.

رشیدی در بخش دیگری از حرف‌هایش گفت: مگر حسینی تازه دروازه‌بان شده که در آسیا کم بیاورد؟ در مسابقات مختلف و سنگین بین المللی چه در تیم ملی و چه باشگاهی حضور داشته، نمی‌دانم چرا چنین فکرهایی می‌کنند. فکر نمی‌کنم خود نکونام چنین تصمیمی گرفته باشد.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا