جهان

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به ۲ پایگاه اسرائیل

(آوازه) :

ایسنا: منابع رسانه‌ای امروز (چهارشنبه) از هدف قرار گرفتن ۲ پایگاه ارتش اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر دادند.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد: پادگان برانیت و مواضع اطراف آن هدف مستقیم موشک از خاک لبنان قرار گرفتند.

در همین راستا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی پایگاه «الراهب» و تجمع نظامیان دشمن در اطراف آن را با موشک هدف قرار دادند.

این حمله در حالی انجام شده است که شبکه الجزیره نیز صبح امروز گزارش داد: آژیر‌های خطر در مناطق «زرعیت»، «نطوع»، «فسوطه»، «شومیرا» و «شتولا» در الجلیل علیا به صدا درآمد.

این شبکه همچنین گزارش داد: در این حمله ۶ موشک به سمت پایگاه‌های ارتش اسرائیل در الجلیل علیا و در مجاورت شهرک «عیتا الشعب» پرتاب شد.

بمباران متقابل حزب‌الله و نیرو‌های اشغالگر در مرز جنوبی لبنان با گسترش و نوع حملات، علی‌رغم تلاش‌های دیپلماتیک با هدف مهار بحران همچنان ادامه دارد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روز‌های اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات اسرائیل به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش اسرائیل تشدید شد.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا