خواندنی ها

زمان پخش و تکرار سریال پشت بام تهران از شبکه آی فیلم

(آوازه) :

با اتمام سریال بیمار استاندارد ، سریال پشت بام تهران ساخته بهرنگ توفیقی و محصول زمستان سال ۱۳۹۴ از شبکه آی فیلم به نمایش گذاشته خواهد شد، در ادامه این مطلب زمان پخش و تکرار سریال پشت بام تهران از شبکه آی فیلم را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

سریال پشت بام تهران

زمان پخش و تکرار سریال پشت بام تهران از شبکه آی فیلم

پخش سریال پشت بام تهران بعد از اتمام سریال بیمار استاندارد از روز شنبه ۱۶ تیر ماه آغاز خواهد شد، سریال پشت بام تهران هر روز در ساعت ۱۹ از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد و در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد نیز بازپخش خواهد شد.

سریال پشت بام تهران

لوکیشن سریال پشت بام تهران

برای ضبط سریال پشت بام تهران تقریبا هر دو روز یک لوکیشن انتخاب می شود، لوکیشن بیرونی، شرکت ، منزل و … بخش هایی از سریال پشت بام تهران نیز در برج نیمه کاره ای در منطقه کاشانک نیاوران مقابل دوربین خسرو دادگر مرام رفته است، لوکیشن خانه مامان طاهره در محدوده زعفرانیه می باشد و دیگر لوکیشن ها نیز در شهرک چشمه، میدان قزوین، میدان گمرک و یوسف آباد تهران می باشد که ضبط می شود.

و البته دیگر لوکیشن سریال باغی در شمال تهران است که در سریال به عنوان باغی در شمال کشور از آن یاد می شود البته صحنه های جاده ای و شهری ضبط در شمال کشور نیز می باشد.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا