اقتصادی

شرایط فروش جک J۴ و KMC T۸ اعلام شد + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳

(آوازه) :

کرمان‌موتور شرایط فروش جک J4 و پیکاپ KMC T8 را برای اردیبهشت 1403 اعلام کرد. بخشنامه‌ فروش کرمان موتور برای اردیبهشت 1403، این دو خودرو را به صورت اقساطی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. موعد تحویل هر دو خودرو فوری است اما جک J4 در زمان کوتاه‌تری به مشتریان تحویل داده خواهد شد. در ادامه می‌توانید این دو بخشنامه را به صورت جداگانه مشاهده نمایید:

 

شرایط فروش جک J4:

شرایط فروش جک J4 و KMC T8 اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403

موعد اولین چک در بخشنامه فروش جک J4، پانزدهم مهرماه 1403 خواهد بود. این خودرو در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری، قرمز، آبی و قهوه‌ای قابل خریداری است. خودروها به همراه بیمه بدنه در اختیار مشتری قرار خواهند گرفت و هزینه بیمه به مبلغ اقساط خودرو اضافه می‌شود. جریمه تأخیر در تحویل خودرو سه درصد ماهیانه حساب شده است. همچنین خودروها طی 60 روز کاری به خریداران واگذار خواهند شد.

 

بخشنامه فروش KMC T8:

شرایط فروش جک J4 و KMC T8 اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403

موعد تحویل پیکاپ کی‌ام‌سی T8‌ در این بخشنامه فروش، 90 روز کاری عنوان شده است و جریمه تأخیر در تحویل خودرو نیز ماهانه 3 درصد خواهد بود. رنگ‌های قابل انتخاب برای KMC T8 شامل سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری هستند. موعد اولین چک اقساط کی‌ام‌سی T8، پانزدهم آبان‌ماه 1403 اعلام شده است. همانند جک J4، KMC T8 نیز با بیمه بدنه به مشتری واگذار می‌شود و هزینه آن بر اقساط خودرو افزوده خواهد شد.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا