ورزش

طعنه گواردیولا به ستاره بی‌خیال سیتی

(آوازه) :

ورزش سه: وقتی از پپ گواردیولا در مورد دلیل نیمکت نشینی‌های جک گریلیش سوال شد، او پاسخ جالبی داد که طعنه‌ای به ستاره انگلیسی نیز بود.

این فصل برای جک گریلیش چندان آسان نبوده و در چند بازی اخیر او تنها ۱۶ دقیقه بازی کرده است. گواردیولا در مورد وضعیت این بازیکن اظهار نظر کرد و توضیح داد که او باید عملکرد خود را بهبود بخشد.

هافبک برجسته انگلیسی که در تابستان ۲۰۲۱ با قراردادی ۱۰۰ میلیونی به سیتی پیوست، تنها ۱۴ بازی در لیگ انجام داده است که نیمی از آن‌ها به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. علاوه بر این، او از ماه دسامبر در ترکیب ثابت نبوده است. او در ۲۶ بازی در تمامی رقابت‌ها سه گل زده و دو پاس گل داده است.

وقتی از گواردیولا در مورد وضعیت بازیکن انگلیسی پرسیده شد، انتقادی از این بازیکن کرد: «او همان بازیکن همیشگی است، او همان مربی را دارد و نحوه بازی‌اش تغییر نکرده است. این فقط سطح عملکرد او است که افت کرده و باید بهتر از این‌ها شود. از روز اول گفته‌ام که ما به او نیاز داریم. گریلیش کیفیت خاصی را به تیم اضافه می‌کند، اما این به خودش بستگی دارد. امیدوارم او بتواند سه ماه آخر خوبی را پشت سر بگذارد.»

گواردیولا توضیح داد که تیم نمی‌تواند منتظر بازیکنی بماند: «من نمی‌توانم سه یا چهار بازی به بازیکنان بدهم تا ریتم خودشان را به دست آورند. آن‌ها باید ریتم ۲۰ یا ۹۰ دقیقه بازی را داشته باشند. در بالاترین سطح، تیم منتظر شما نمی‌ماند شما نمی‌توانید به کسی سه یا چهار بازی بدهید تا او را آماده کنید. پس تکلیف ده نفر دیگر که بازی نمی‌کنند چه می‌شود؟ شما باید تمام تمرینات و جزئیات کوچک را ببینید. بازیکنان نباید من را متقاعد کنند، آن‌ها باید خودشان را متقاعد کنند که لیاقت بازی کردن را دارند.»


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا