گیمینگ

عرضه به‌روزرسانی 1.0 Sons of the Forest؛ خروج از دسترسی زودهنگام

بازی محبوب بقا، Sons of the Forest، به‌روزرسانی عظیم 1.0 خود را منتشر کرد و تجربه اصلی بازی را دگرگون ساخت.

بازی مهیج و پرطرفدار Sons of the Forest، پس از گذر از مرحله دسترسی زودهنگام، به‌روزرسانی عمده‌ای با نسخه 1.0 دریافت کرده است که ابعاد مختلف تجربه بازی را دستخوش تغییرات چشمگیری کرده. این بازی که به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های وحشت سال 2023 شناخته می‌شود، اکنون با انتشار نسخه کامل، فرصتی برای تجربه کامل این بازی را به گیمرها ارائه می‌دهد.

این به‌روزرسانی شامل افزودن موتانت‌های جدیدی چون Legsy و Holey، سیستم بیماری جدید، بهبودهایی در عملکرد، صدا، رابط کاربری و گیم‌پلی است. همچنین، بازیکنانی که فایل ذخیره جدیدی را شروع کنند، با پایان بندی جایگزین، پنج صحنه برشی جدید و اطلاعات بیشتری در مورد داستان بازی در نسخه کامل روبرو خواهند شد.

توسعه‌دهنده بازی، Endnight Games، با انتشار این به‌روزرسانی اساسی، تجربه‌ای نوین را برای طرفداران این بازی به ارمغان آورده است. در میان صدها تغییر اعمال شده، افزودن سیستم‌ها و بهبودهایی در عملکرد و سایر جنبه‌های بازی نظیر پشتیبانی از فناوری FSR3 شرکت AMD، توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

سال 2024، سالی بی‌نظیر برای بازی‌های بقا بوده است. نه تنها Sons of the Forest به نسخه کامل خود رسیده، بلکه بازی‌های محبوب دیگری مانند Palworld، Enshrouded و Nightingale نیز در دو ماه اول سال منتشر شده‌اند. با انتظار برای عرضه ARK 2، می‌توان گفت که طرفداران این ژانر از بازی‌های هیجان‌انگیز کمبودی نخواهند داشت.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا