ورزش

ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد

(آوازه) :

ورزش سه: با تایید ژاوی، اریک گارسیا در تابستان به بارسا بر می‌گردد تا نیروی تقویتی خوبی برای خط دفاع آبی و اناری‌ها باشد.

ریک گارسیا یکی از چهره‌های اصلی بازی شنبه شب بین خیرونا و بارسلونا خواهد بود که در آن احتمالا سرنوشت نایب قهرمان لالیگا تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

مدافع میانی در این فصل به‌صورت قرضی از باشگاه بارسلونا در خیرونا بازی می‌کند و به یکی از مهره‌های کلیدی تیم میچل تبدیل شده، کمک کرده تا خیرونا برای اولین‌بار در تاریخ خود در آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باشد.

اریک تابستان گذشته از بارسا به خیرونا قرض داده شد و در این تیم توانسته اعتماد به نفس از دست رفته را دوباره پیدا کند. او دیروز در مصاحبه با اسپورت گفت که در پایان فصل به بارسا بر می‌گردد.

امروز ژاوی نیز حرف اریک را تایید کرد و گفت او فصل بعد در بارسا جایگاه خوبی خواهد داشت. ژاوی همچنین گفت که دلیل جدایی اریک ورزشی نبود: «اریک فصل بعد بازیکن بارسلوناست و جایگاه بهتری نیز در تیم خواهد داشت. او به دلیل مشکل باشگاه در قضیه بازی جوانمردانه مالی از تیم رفت. من هرگز نمی‌خواستم اریک از بارسلونا برود، ولی شرایط ایجاب می‌کرد.»


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا