ورزش

یادگاری عجیب از افتتاحیه یورو: دست شکسته!

(آوازه) :

فلاتمان ۴۳ ساله یکی از اعضای کلوب هواداران تیم ملی آلمان است که موفق شده بود بلیت بسیار خوبی را برای دیدار افتتاحیه رقابت‌های جام ملت‌های اروپا که بین دو تیم آلمان و اسکاتلند برگزار شد به دست آورد.

او این بلیط را با قیمت ۱۹۵ یورو خریداری کرده بود و جایش درست کنار دروازه در ورزشگاه آلیانز آرنا بود. اما در نهایت مجبور شد با وجود این که چنین جایگاهی خوبی داشت، بازی را از تلفن همراهش و در بیمارستان تماشا کند. 

او و دوستش مشغول تماشای گرم کردن بازیکنان آلمان پیش از سوت آغاز بازی بودند که ناگهان دوستش فریاد زد: «نگاه کن! فولکروگ در حال شوت کردن است!» و لحظاتی بعد بود که توپ به کنار دروازه و سپس به شدت به دست چپ کای فلاتمان برخورد کرد و باعث شد که دست او بشکند. 

2044979

کای درد بسیار زیادی داشت و در نهایت مجبور شد راهی بیمارستان شود. او به شوخی به روزنامه بیلد گفت: «من روی برانکارد مشغول خواندن سرود ملی بودم. نمی‌دانستم که باید بخندم یا گریه کنم. در نهایت مجبور شدم که از رویایم برای تماشای بازی افتتاحیه دست بکشم. اما چه زمانی ممکن است دست شما با شوت فولکروگ بشکند؟»

او در بیمارستان هم بازی را از تلفن همراهش دنبال کرد و کمی پیش از ساعت یک نیمه شب بیمارستان را ترک کرد. خوشبختانه نیازی هم به عمل جراحی نداشت. این یعنی او می‌تواند در بازی دوم مرحله گروهی که قرار است فردا در اشتوتگارت برگزار شود حضور داشته باشد. 

فولکروگ به شدت از این اتفاق ابراز تاسف و ناراحتی کرده است. او قرار است یک پکیج ويژه برای عذرخواهی بفرستد که شامل پیراهن و چند پیام دلگرم کننده است. او می‌تواند این پیراهن را در چند  روز آتی به تن داشته باشد. در کنار گچ مشکی، قرمز و زردی که دور دستش قرار دارد.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا