گیمینگ

پورت لیک شده بازی Spider-Man 2 برای کامپیوتر اکنون به‌طور کامل قابل اجراست

پورت غیررسمی بازی مرد عنکبوتی 2 مدتی است که برای کامپیوتر از سوی هکرها منتشر شده که به تازگی خبری گزارش شده که نشان می‌دهد این نسخه لیک شده بدون مشکل قابل اجرا بوده است و گیمرها می‌توانند با کمترین دغدغه باگ و کرش بازی را اجرا کنند.

بازی مارول اسپایدرمن 2 سال گذشته به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر شد که درمدت زمان کوتاهی توانست فروش بسیار بالایی را برای سونی به همراه داشته باشد که بدنیست بدانید این اثر از سوی استودیو نام آشنای Insomniac Games توسعه یافته بود. طی هک اخیر سایت Insomniac Games نسخه لیک شده بازی برای PC منتشر شد که این موضوع بازتاب‌های جهانی بسیاری را در پی داشت.

در ابتدا قرار بود که این نسخه درسال 2025 برای کامپیوتر منتشر شود که هک سایت Insomniac Games نه تنها این نسخه از بازی، بلکه بسیاری از پروژه‌های در دست توسعه و اطلاعات محرمانه این شرکت را فاش نمود. در همین راستا نسخه‌های بیلد شده ازبازی به صورت رایگان در اینترنت منتشر شد که گروهی از بازی‌سازان و مادسازان با فعالیت روی نسخه لیک شده Marvel’s Spider-Man 2 توانستند مشکلات اجرایی آنرا برطرف کنند زیرا این بازی در دست ساخت بود و شامل باگ‌های متعددی بود که نسخه کامل نشده آن منتشر شده بود. اکنون خبر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد بسیاری از این مشکلات برطرف شده است و بازی Marvel’s Spider-Man 2 با کمترین مشکل ممکن قابل اجراست. نظر شما نسبت به این خبر چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا