گیمینگ

بازگشت اسلحه‌های محبوب به Destiny 2

لیک جدیدی از بازی Destiny 2 نشان می‌دهد که دو اسلحه محبوب قدیمی، Recluse و Hammerhead، ممکن است با به‌روزرسانی Into the Light به این بازی برگردند.

در تازه‌ترین اخبار لیک شده از بازی محبوب Destiny 2، خبری منتشر شده است که هواداران این بازی را برای بازگشت دو اسلحه افسانه‌ای به‌هیجان آورده است. بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، به‌روزرسانی جدید بازی، موسوم به Into the Light، قرار است دو اسلحه قدیمی و محبوب Recluse و Hammerhead را به بازی بازگرداند.

این خبر پس از آن منتشر شد که بازیکنان متوجه آیتم‌های تزئینی جدیدی در فروشگاه درون‌بازی Eververse برای این اسلحه‌ها شدند، که این امر باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت زودهنگام آن‌ها قوت بگیرد. قبل از اینکه این اسلحه‌ها از بازی خارج شوند، آن‌ها بین بازیکنان بسیار محبوب بودند و خبر بازگشت احتمالی آن‌ها باعث شور و هیجان زیادی در جامعه بازیکنان شده است.

در خصوص جزئیات به‌روزرسانی Into the Light هنوز اطلاعات زیادی در دست نیست، اما گفته می‌شود که این به‌روزرسانی علاوه بر بازگرداندن برخی از اسلحه‌ها و مأموریت‌های قدیمی، محتوای جدیدی را نیز به بازی اضافه خواهد کرد تا تجربه بازیکنان قدیمی و جدید را بهبود بخشد.

بازی Destiny 2 در حال حاضر در نیمه فصل Season of the Wish قرار دارد و به بازیکنان محتوای چالش‌برانگیزی از فعالیت‌های فصلی گرفته تا دنجن Warlord’s Ruin را ارائه می‌دهد. بازیکنان همچنین می‌توانند اسلحه‌های افسانه‌ای جدیدی را در فصل نهایی این بازی به‌دست آورند. فصل Season of the Wish تا چهارم ژوئن ادامه خواهد داشت، زمانی که گسترش جدید Final Shape منتشر خواهد شد.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا