ورزش

دردسر امباپه برای رئال: این بازیکنان قربانی می‌شوند

(آوازه) :

ورزش سه: علیرغم جذابیت حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید، حضور او می‌تواند دردسر‌هایی هم برای کارلو آنچلوتی و دیگر بازیکنان داشته باشد.

کارلو آنچلوتی بلافاصله پس از پایان فصل باید به چالش‌های حضور امباپه در ترکیب رئال مادرید فکر کند. این مربی ایتالیایی کمتر از هر فرد دیگری به ورود امباپه واکنش نشان داده است، حداقل به صورت علنی.

با این حال آنچلوتی مجبور خواهد شد جایی در ترکیب تیمش برای امباپه بیابد، بدون اینکه تعادل و ثباتی را که تیمش در این فصل پیدا کرده را از دست بدهد.

گزارش‌های اخیر حاکی از این است که فلورنتینو پرز می‌خواهد امباپه را در یک ترکیب ۳-۳-۴ کنار وینیسیوس جونیور و رودریگو ببیند، نه به جای هر یک از آنها.

اولین ایده همان قرار دادن امباپه در خط حمله در کنار وینیسیوس و رودریگو و انتقال جود بلینگام به خط هافبک است. این می‌تواند برای هافبک‌های رئال چالش جدی‌ای ایجاد کند. اگر بلینگام به هافبک برود، تنها دو جای خالی برای ادواردو کاماوینگا، تونی کروس، فده والورده و اورلین شوامنی است.

از سوی دیگر آنچلوتی می‌تواند سیستمی را که از ابتدای این فصل استفاده می‌کرده حفظ کند. یعنی بلینگام را در جای خودش حفظ کند و امباپه را به جای رودریگو به زمین بفرستد که این مورد هم می‌تواند باعث نارضایتی ستاره برزیلی شود.

در نهایت، کارلتو زمان زیادی برای فکر کردن در مورد این مسائل دارد. با این حال با اطلاعات فعلی به‌نظر می‌رسد که ورود امباپه باعث قربانی شدن رودریگو و یا یک عضو خط هافبک خواهد شد.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا