اقتصادی

چرا باید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی خود را از ایده آل امروز خریداری کنیم؟!

(آوازه) :

 

آیا تاکنون به اهمیت و تأثیر استفاده از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در میزان کیفیت زندگی خود دقت کرده‌اید؟! بسیاری از افراد مدت‌زمان بسیار زیادی را در بیرون از منزل سپری می‌کنند. بنابراین زمانی که برای استراحت به منزل برمی‌گردند؛ نیاز به هوایی تمیز با دمای متعادل دارند. به همین علت برای کسب یک تجربه لذت‌بخش در زمان استفاده از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی؛ در زمان انتخاب و خرید آن‌ها باید به نکات مهمی توجه کنید!

بسیاری از افراد زمانی که برای خرید یک سیستم سرمایشی یا گرمایشی به بازار مراجعه می‌کنند؛ به علت مواجه شدن با انبوهی از اطلاعات مختلف، تبلیغات فروشندگان مختلف از برندهای گوناگون، عدم شناخت کافی نوع نیاز خود و … دچار سردرگمی می‌شوند. ولی راه‌حل این مشکل چیست؟!

شرکت تأسیسات ایده آل نوین، به عنوان کامل‌ترین و جامع‌ترین فروشگاه تخصصی در زمینه انواع تجهیزات ساختمانی؛ برای انتخاب بهتر، سریع‌تر و متناسب با نوع نیازتان، به کمک شما خواهد آمد! برای این منظور، تنها کافی است شما بدانید که چه نوع سیستم گرمایشی یا سرمایشی می‌خواهید؟ فروشگاه اینترنتی تخصصی ایده آل امروز، با ارائه هزاران محصول از معتبرترین برندهای تأسیسات ساختمانی، در کوتاه‌ترین زمان پاسخگوی شما خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی ایده آل امروز، این نکته را به‌خوبی می‌داند که یکی از بزرگ‌ترین مشکلات خریداران خانگی تجهیزات ساختمانی، مربوط به مشخصات فنی و ویژگی‌های دستگاه است. بنابراین برای تمام محصولات خود توضیحات جامع و روان به همراه بیان مشخصات فنی و ویژگی‌های دستگاه نگارش کرده است!

چرا باید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی خود را از ایده آل امروز خریداری کنیم؟

در ادامه این مطلب به بیان مزایای خرید سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از فروشگاه اینترنتی ایده آل امروز خواهیم پرداخت.

فروش انواع تجهیزات ساختمانی:

یکی از مهم‌ترین مزایا و وجه تمایز فروشگاه تخصصی ایده آل امروز با سایر فروشگاه‌های اینترنتی تنوع بالا محصولات تجهیزات ساختمانی است. شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی و با توجه به نوع نیاز خود؛ از میان طیف وسیعی از محصولات سرمایشی و گرمایشی بهترین انتخاب را داشته باشید.

دسته‌بندی سایت فروشگاه ایده آل امروز، به‌عنوان یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین فروشندگان تجهیزات ساختمانی عبارت است از:

سیستم گرمایشی خانگی (پکیج، رادیاتور، آبگرمکن و …)

سیستم گرمایشی صنعتی (کوره‌های هوای گرم، یونیت هیتر، کویل گرمایشی و …)

سیستم گرمایشی موتورخانه (دیگ شوفاژ، منبع آب، مشعل، هیتر و …)

سیستم سرمایشی (کولر آبی، چیلر هوای خنک، کولر گازی، اسپیلت و …)

سیستم تهویه هوای مطبوع (فن‌کوئل، چیلرهای هوایی، هواساز، پرده هوا و …)

تجهیزات استخر (تجهیزات سونا، مبدل استخر، تجهیزات جکوزی، تجهیزات استخر، فیلتر شنی و …)

تجهیزات کنترلی (لوازم یدکی کنترل و ایمنی، لوازم ‌یدکی مشعل، لوازم یدکی کنترل و اندازه‌گیری و …)

تجهیزات تصفیه (دستگاه تصفیه آب و دستگاه تصفیه هوا)

پمپ آب (پمپ شناور، پمپ لجن کش، پمپ کف کش، پمپ آبرسانی، پمپ سرکولاتور و …)

گارانتی معتبر اصالت و سلامت کالا:

شرکت تأسیسات ایده آل امروز با نزدیک به نیم قرن تجربه درخشان در زمینه فروش انواع سیستم سرمایش و گرمایش ساختمانی؛ تنها محصولات برندهای شناخته شده را به فروش می‌رساند. بدیهی است که محصولات برندهای شناخته شده، دارای گارانتی شرکتی معتبر نیز هستند. به همین علت شما با خرید از فروشگاه اینترنتی ایده آل امروز، نگرانی بابت خدمات پس از فروش و اصالت کالا نخواهید داشت.

ارائه خدمات مشاوره رایگان قبل از خرید:

همان‌طور که گفتیم بسیاری از افراد در زمان خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ساختمان، دچار سردرگمی در انتخاب می‌شوند. در چنین شرایطی کاربران می‌توانند از خدمات مشاوره رایگان قبل از خرید ایده آل امروز بهره‌مند شوند. تمام خدمات مشاوره توسط کارشناسان جوان و متخصص انجام خواهد شد. استفاده از مشاوره قبل از خرید، به شما برای نیازسنجی دقیق و انتخاب بهتر با توجه به میزان بودجه کمک بسیاری خواهد کرد.

پشتیبانی شبانه‌روزی در تمام مراحل خرید تا تحویل کالا:

یکی دیگر از مزیت‌های خرید سیستم سرمایشی و گرمایشی از ایده آل امروز؛ بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی شبانه‌روزی است. پشتیبانی سایت ایده آل امروز، در تمام مراحل انتخاب محصول، خرید محصول و دریافت محصول، در کنار مشتریان است. شما می‌توانید سؤالات و مشکلات احتمالی خود را از با شماره 02177502371 مطرح نمایید. همچنین خدمات چت آنلاین سایت، به‌صورت شبانه‌روزی و حتی در ایام تعطیل نیز، پاسخگو شما خواهد بود.

قیمت مقرون‌به‌صرفه با کمترین میزان حاشیه سود:

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تصمیم‌گیری در زمان خرید هر محصولی، فاکتور قیمت است! فروشگاه اینترنتی تخصصی ایده آل امروز، به علت همکاری با بسیاری از پروژه‌های بزرگ و کوچک ساختمانی، دارای کمترین حاشیه سود است؛ بنابراین قیمت محصولات این سایت در مقایسه با سایر فروشگاه‌های اینترنتی، بسیار مناسب‌تر است.

همچنین لازم به ذکر است که شرکت ایده آل نوین، به علت عضویت در اتحادیه صنف لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع ایران؛ برای قیمت‌گذاری محصولات خود، از استانداردهای قانونی پیروی می‌کند.

چرا فروشگاه تخصصی ایده آل امروز، به‌عنوان بهترین فروشگاه آنلاین تجهیزات ساختمانی شناخته می‌شود؟!

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید‌های اینترنتی اهمیت بالایی دارد؛ مربوط به تصاویر محصول است. این مسئله در فروشگاه اینترنتی ایده آل امروز به‌صورت کامل مورد توجه قرار گرفته است. به همین علت زمانی که کاربران بر روی عکس محصولات کلیک می‌کنند؛ تصاویری باکیفیت بالا، به همراه جزئیات دقیق محصول را مشاهده خواهند کرد.

همچنین سایت تخصصی تجهیزات ساختمانی ایده آل امروز، امکان مقایسه محصولات مختلف یک دسته‌بندی با یکدیگر را فراهم آورده؛ بنابراین درصورتی که کاربران برای انتخاب میان یک یا چند محصول مردد باشند؛ می‌تواند به‌سادگی مشخصات فنی آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنند.

لازم به ذکر است که سایت ایده آل امروز، دارای نماد اعتماد الکترونیک و درگاه پرداخت امن نیز است؛ بنابراین پرداخت آنلاین امن و مطمئن را برای کاربران خود، تضمین کرده است. از جمله دیگر افتخارات شرکت ایده آل نوین نیز، می‌توان به عضویت در اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی ایران اشاره کرد.

برای مشاهده محصولات فروشگاه تخصصی لوازم سرمایشی و گرمایشی ایده آل امروز؛ اینجا کلیک کنید.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا