تکنولوژی

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی آیفون ۱۵ پلاس با چاشنی فیلم‌های هندی

یک ویدیوی تبلیغاتی از گوشی آیفون ۱۵ پلاس – iPhone 15 Plus منتشر شده که در آن داستان طنز یک پدر و پسر هندی را روایت می‌کند.

ماه گذشته، اپل ویدیوی تبلیغاتی را منتشر کرد و در آن عمر باتری طولانی آیفون ۱۵ پلاس را مورد ستایش قرار داد. امروز علاوه بر انتشار آپدیت آی او اس ۱۷.۳ که قابلیت جدید Stolen Device Protection را هم یدک می‌کشد، یک ویدیوی تبلیغاتی دیگر از آیفون اپل منتشر شده که نشان می‌دهد چگونه آیفون ۱۵ پلاس با یک باتری ۴،۳۸۳ میلی‌آمپر ساعتی، چنین شارژدهی طولانی را ارائه می‌کند. سازندگان این کلیپ نشان می‌دهند که نباید ظرفیت باتری آیفون‌ها را با گوشی‌های اندرویدی مقایسه کرد؛ چرا که راه و روش سیستم عامل iOS کاملا از اندروید جداست.

ویدیوی طنز هندی‌ها برای تبلیغ آیفون ۱۵ پلاس

قضیه از این قرار است که یک پسر هندی می‌خواهد یک تکه سنگ را با دست خودش بشکند و پدر او با گوشی آیفون ۱۵ پلاس در حال فیلمبرداری از او است. تلاش‌های او یک شبانه روز ادامه پیدا می‌کند و موفق نمی‌شود، ولی پدر همچنان با گوشی آیفون در حال فیلمبرداری از او است و گوشی همچنان شارژ دارد. در انتهای ویدیو نیز روی صفحه عبارت «باتری همیشه روشن می‌ماند. راحت باشید، این آیفون ۱۵ پلاس است» ظاهر می‌شود. که به شارژدهی طولانی دستگاه اشاره می‌کند.

ویدیوی تبلیغاتی آیفون ۱۵ پلاسویدیوی تبلیغاتی آیفون ۱۵ پلاس

آزمایش‌هایی که وب‌سایت PhoneArena روی گوشی آیفون ۱۵ پلاس انجام داده نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند بیش از ۱۱ ساعت به‌طور مدام پخش چندرسانه‌ای داشته باشد. آخرین مدل آیفون پلاس به پردازنده ۴ نانومتری A16 Bionic به‌همراه ۶ گیگابایت رم مجهز است و در سه نسخه ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. ماباقی اطلاعات مربوط به این گوشی را هم می‌توانید در پست بررسی آیفون ۱۵ پلاس مشاهده کنید.

اپل آیفون 15


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا