گیمینگ

شایعه: ریمیک Uncharted 1 در دست ساخت است

شایعات جدیدی از بازی های مختلف ویدیویی در حال دست به دست شدن بوده است که بدنیست بدانید اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان میدهد ریمیک بازی Uncharted 1 در دست ساخت قرار داشته است.

با اینکه بازی Uncharted 1 یکی از بهترین پورت های انحصاری پلی استیشن بوده باید بدانید این بازی در زمان خودش که برای پلی استیشن 3 و 4 عرضه شده بود توانست به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. استودیو بند که سازنده بازی Uncharted 1 بوده درنظر داشته بازی Uncharted 5 را در سال 2020 بسازد اما مشکلات عدیده آنها سبب منتفی شدن این موضوع شد. در حال حاضر تقاضاهای بسیاری برای ساخت یک ریمیک جدید به سمت این استودیو ارسال میشود که یک منبع قابل اعتماد داخلی در این استودیو اعلام نموده که مدیران درحال تلاش هستند تا چنین خواسته هایی را عملی کنند. این گزارش از سوی نیک بیکر از Xbox Era منتشر شده که وی در زمینه افشا کردن اطلاعات بازی بسیار خوش سابقه بوده است که در روزهای اخیر شاهد افشاگری وی درمورد رویداد پلی استیشن بودیم که این اتفاق نیز رخ داد.

اگر این اطلاعات درست باشد کمپانی سونی میتواند روی بازسازی بازی Uncharted 1 تاثیر بیشتری داشته باشد و از این طریق به سراغ بازسازی دیگر عناوین خود نظیر بازی God of War برود. اولین نسخه از بازی Uncharted: Drake’s Fortune نام داشته که آغازگر فرنچایز محبوب آنچارتد بوده است. نظر شما نسبت به این بازی چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا