حوادث

گرفتار شدن سه خودرو در گل و لای در بزرگراه خرازی تهران + ویدیو

(آوازه) :

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از گرفتار شدن سه خودرو در گل و لای در بزرگراه خرازی ورودی خیابان اردستانی خبرداد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن چندین دستگاه خودرو در داخل گل و لای ناشی از ورود حجم زیادی از آب و گل و لای در انتهای بزرگراه خرازی، ابتدای خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که صورت گرفته بود، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهردار تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی نورافشان به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: عوامل شهرداری منطقه با یک دستگاه لودر در محل حادثه حضور داشتند در محل حادثه مشاهده شده در ورودی خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که اتفاق افتاده بود باعث ریزش گل و لای و سنگ از کوه‌ها و تپه‌های اطراف به معبر شده بود و سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه ام وی ام و یک دستگاه سمند در این بخش گرفتار شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: قبل از اینکه اتفاق ناگواری بیفتد سرنشینان خودرو‌ها از خودرو پیاده شده بودند، اما حجم زیاد آب باعث شده بود خودرو‌ها به حالت نیمه واژگون درآیند. با کمک لودر شهرداری خودرو‌ها به حالت اولیه برگشتند و از محیط خارج شدند و خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه وارد نشده بود.  

ملکی تصریح کرد: با حضور عوامل شهرداری و آتش نشانان معبر بازگشایی شد و سنگ‌ها از خیابان جابجا شد.  

 


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا