ورزش

بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس

(آوازه) :

تسنیم: مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران مدعی است این تیم در دیدار هفته گذشته مقابل پرسپولیس به مهاجم ازبک سرخپوشان باخته نه تیم تحت هدایت اوسمار.

سعید بیگی درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در شروع بازی شرایط خوبی نداشتیم و گلی زودهنگام خوردیم، اما به مرور زمان توانستیم خودمان را در زمین مسابقه پیدا کنیم. در نیمه دوم فشار زیادی به پرسپولیس وارد کردیم، ولی متأسفانه گل دوم را خوردیم. من معتقدم ما به پرسپولیس نباختیم بلکه به ارونوف باختیم. او بازیکن باکیفیتی است و بالاتر از سطح آسیا فوتبال بازی می‌کند. ارونوف در این فصل چه در پرسپولیس و چه در باشگاه قبلی‌اش در لیگ قهرمانان، خیلی تیم ما را اذیت کرد.

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران راجع به بازی بعدی تیمش که مقابل استقلال خوزستان خواهد بود، خاطر نشان کرد: این بازی را می‌توان فینال فینال‌ها نام‌گذاری کرد و در واقع یک بازی مرگ و زندگی است. ما باید با تمرکز بالا بازی کنیم. امیدوارم در دیدار برابر استقلال خوزستان که در نیم‌فصل دوم قوی‌تر شده است، نتیجه لازم را بگیریم.

بیگی در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ برتر می‌ماند یا خیر، اظهار داشت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، ولی ما حس خوبی به تیم‌مان داشته و این اطمینان را داریم که در لیگ برتر می‌مانیم. اگر جلوی استقلال خوزستان نتیجه بگیریم ۸۵ درصد راه را رفته‌ایم. ما واقعاً امسال نتایج خوبی نگرفتیم و از این بابت شرمنده هواداران نساجی هستیم. امیدوارم در چهار بازی پایانی آن‌ها را خوشحال کنیم.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا