ورزش

بازی سخت بارسلونا: همه چیز به نایکی بستگی دارد

(آوازه) :

ورزش سه: بارسلونا امیدوار است قطع همکاری با نایکی به شکل کاملاً دوستانه انجام شود.

بارسلونا در آستانه اتخاذ تصمیمی تاریخی است. تصمیمی که قرارداد آن‌ها با نایکی را که از سال ۱۹۹۸ پابرجا است خواهد شکست. در آن زمان هیئت مدیره بلوگرانا به ریاست جوزپ لوئیس نونیز قراردادی را با این شرکت چند ملیتی آمریکایی برای تولید پیراهن‌های آن‌ها امضا کرد.

از سال ۱۹۹۸ هر دو طرف بار‌ها برای تمدید قرارداد مذاکراتی داشته‌اند. قرارداد جدید تا سال ۲۰۲۸ است، اما بارسلونا قصد دارد که آن را فسخ کند. پیشنهاد پوما به بارسایی‌ها برای هر فصل بیش از ۱۰۰ میلیون یورو است، نزدیک به دو برابر قرارداد فعلی آن‌ها با نایکی.

بارسا باید در ماه مارس تصمیم نهایی را اتخاذ کند. خوان لاپورتا و دیگر اعضای هیئت‌مدیره بارسلونا به دنبال مذاکرات بیشتر با نایکی برای قطع همکاری دوستانه هستند. راه دیگر این است که نایکی مبلغ پرداختی به بارسلونا را افزایش دهد، اما مدیران بارسا زیاد به این موضوع خوش‌بین نیستند.

برای همین به احتمال زیاد قرارداد نایکی و بارسا فسخ خواهد شد، اما مسئله اصلی این است که این قطع همکاری به روش دوستانه است یا با جنگ حقوقی؟ بارسلونا امیدوار است به دوستانه‌ترین شکل ممکن با نایکی قطع همکاری کند. در صورتی که این اتفاق رخ ندهد نایکی از باشگاه کاتالان شکایت خواهد کرد و بلوگرانا باید یک غرامت سنگین پرداخت کند.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا