اقتصادی

سفارش و خرید فوری انواع جعبه مقوایی به صورت عمده

(آوازه) :

شما چه یک فروشگاه فیزیکی داشته باشید و چه صاحب یک آنلاین شاپ باشید، برای معرفی برندتان نیاز به ابزارهای مختلفی دارید. شاید تصورتان این است که با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، پخش تراکت در سطح شهر یا حتی تبلیغات تلویزیونی می‌توانید برندتان را معروف کنید. اما این تمام ماجرا نیست!

انواع تبلیغاتی که مثال زدیم، در بازه زمانی محدودی برند شما را به مردم معرفی می‌کنند. پس بهترین راه تبلیغ یک کسب‌وکار چیست؟‌ اگر با افراد با تجربه در حوزه فروش محصولات صحبت کنید، به شما می‌گویند که بزرگترین مشکل برندهای مختلف نوع بسته‌بندی محصولات آن‌ها است.

داشتن بسته‌بندی جذاب به اندازه خود محصول اهمیت دارد و تاثیر زیادی در برندسازی شما خواهد داشت. بنابراین، طراحی و خرید جعبه مقوایی گام مهمی برای برندسازی و جذب مشتریان بیشتر برای شما است. اگر می‌خواهید بدانید انجام طراحی و تولید جعبه‌های بسته‌بندی خود را به کجا بسپارید، با ما همراه شوید.

اهمیت خرید جعبه مقوایی بسته‌بندی محصولات

اگر برای اولین بار است که می‌خواهید برای محصولات‌تان جعبه مقوایی سفارش دهید، شاید بپرسید اهمیت این کار چیست؟ در پاسخ به این سوال بگوییم اگر می‌خواهید یک تغییر اساسی در فروش‌تان ایجاد کنید، باید نوع بسته‌بندی محصولات‌تان را تغییر دهید.

وقتی شما یک محصولی را می‌فروشید که رقابت در فروش آن بسیار بالا است، سبک بسته‌بندی شما را جلوتر از بقیه نگه می‌دارد. در واقع اگر نوع بسته‌بندی محصولات‌تان در حد قابل توجهی متفاوت‌تر از رقبایتان باشد، می‌توانید انتظار چند برابر شدن فروش‌‌تان را داشته باشید.

خرید جعبه مقوایی برای بسته‌بندی متناسب با نوع محصول، در واقع یک فرآیند هنری و تخصصی است. شما با این کار جلوه بصری یک محصول را افزایش داده و جذابیت آن را برای مشتریان‌تان بیشتر می‌کنید. نتیجه طراحی یک بسته‌بندی مناسب برای یک محصول، بهبود تجربه مشتریان است که منجر به افزایش فروش شما خواهد شد.

مهم‌ترین ویژگی‌های جعبه مقوایی چیست؟

پیش‌از خرید جعبه مقوایی برای بسته‌بندی محصولات‌تان، باید ویژگی‌های انواع آن را بررسی کرده باشید. این نوع جعبه‌ها با استفاده از نوعی کاغذ با نام کرافت تولید می‌شوند و مقاومت زیادی در برابر رطوبت و جا به جایی دارند.

کاغذ کرافت معمولی و کرافت گونی ازجمله انواع این ماده اولیه برای تولید جعبه مقوایی بسته‌بندی هستند. نوع معمولی کاغذ کرافت دارای استحکام زیادی در برابر کشش است و نسبت به نوع گونی بافت درشت‌تری نیز دارد. اما نوع گونی کاغذ کرافت خاصیت ارتجاعی بیشتری داشته و مقاومت بالاتری در برابر پارگی از خود نشان می‌دهد.

انواع جعبه مقوایی

جعبه‌های مقوایی با توجه به نوع کسب‌وکار و همچنین برندهای مختلف، در اندازه و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود. خرید جعبه مقوایی معمولا به منظور استفاده به‌عنوان جعبه شیرینی، جعبه‌ طلا و جواهر و دیگر محصولاتی که به بسته‌بندی نیاز دارند، انجام می‌شود. نکته‌ای که باید به‌عنوان یک کسب‌وکار به آن توجه داشته باشید، تمایز در طراحی نوع بسته‌بندی محصولات‌تان است. فراموش نکنید که شکل بسته‌بندی شما در ذهن مشتریان‌تان ماندگار است و همین می‌تواند باعث تبلیغ برندتان توسط افراد مختلف شود.

مزایای خرید جعبه مقوایی بسته‌بندی

چاپ جعبه بسته‌بندی یک تکنیک بسیار مهم در تبلیغات و فروش کسب‌وکارهای مختلف به‌حساب می‌آید. فرآیند انجام این کار شامل چاپ گرافیکی، لوگو و اطلاعات مربوط به برند و محصول شما است. مزایای چاپ باکس‌های بسته‌بندی عبارت است از:

برندسازی کسب وکار

شما با خرید جعبه مقوایی برای محصولات مختلف، امکان معرفی و شناخت برند را برای اقشار مختلف مردم فراهم خواهید کرد. تفاوتی که نوع بسته‌بندی محصولات شما می‌تواند داشته باشد، نشان‌دهنده برتری‌تان نسبت به دیگر ارائه‌دهندگان آن محصول است.

افزایش جذابیت محصول و برند

استفاده از رنگ‌های زنده و طراح‌های خلاقانه باعث می‌شود تا افراد بیشتری جذب کسب‌وکار شما شوند. با خرید جعبه مقوایی و انجام طراحی جذاب برروی جعبه‌های بسته‌بندی می‌توانید شانس خود را برای تبدیل‌شدن به یک اثر ماندگار افزایش دهید. همچنین ذکر این نکته نیاز است که اگر پکیجینگ یک محصول جذاب باشد، انسان‌ها به‌صورت ناخودآگاه، تمایل بیشتری برای خرید آن از خود نشان می‌دهند.

انتقال اطلاعات مربوط به محصول

خرید جعبه مقوایی برای بسته‌بندی محصولات‌تان به شما کمک می‌کند تا ارتباط موثرتری با مخاطبان‌تان برقرار کنید. با درج اطلاعات محصول‌تان برروی بسته‌بندی‌شان، هم به مشتریان‌تان در انتخاب‌شان کمک می‌کنید و هم برندتان را در خاطر آن‌ها ماندگار خواهید کرد.

فعال کردن سیستم مدیریت خودکار برای محصولات

شما با چاپ بارکد یا کدهای QR برروی جعبه مقوایی محصولات‌تان، می‌توانید سیستم ردیابی و مدیریت اتوماتیک آن‌ها را فعال کنید. این کار، فرآیند دسترسی به سایت و سایر اطلاعات کسب‌وکار شما را برای کاربران ساده‌تر می‌کند.

جعبه مقوایی بسته‌بندی را از کجا تهیه کنیم؟

احتمالا مهم‌ترین دغدغه‌های شما برای چاپ جعبه مقوایی بسته‌بندی علاوه‌بر کیفیت، قیمت و زمان تحویل آن است. اگر به‌دنبال چاپ جعبه مقوایی ارزان هستید، باید به شما بگوییم که بیشتر در انتخاب‌تان دقت کنید. شما می‌خواهید با چاپ جعبه به مشتریان‌تان بگویید که با دیگران متفاوتید! مجموعه افراگرافیک یکی از بهترین مراکز فروش جعبه مقوایی برای بسته‌بندی انواع محصولات به‌صورت جزئی و عمده است.

افراگرافیک برای کمک به کاهش هزینه‌های شما مشتریان، انواع جعبه‌های بسته‌بندی را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌کند. این مجموعه خدمات چاپ جعبه‌های بسته‌بندی محصولات را به‌شکل فوری انجام می‌دهد.

افراگرافیک همچنین جعبه‌های بسته‌بندی با ابعاد استانداردی را از قبل طراحی و تولید می‌کند تا خرید شما در کمترین زمان ممکن انجام شود. نکته مهم در مورد خرید جعبه مقوایی فوری، کاهش هزینه چاپ برروی آن‌ها است. بنابراین، اگر به‌تازگی کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم از باکس‌های فوری افرا استفاده کنید.

جمع‌بندی

امروز در مورد یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی برای محصولات مختلف صحبت کردیم. صنعت بسته‌بندی یکی از تاثیرگذارترین روش‌های تبلیغاتی به‌حساب می‌آید. در واقع کیفیت، زیبایی و جذابیت جعبه مقوایی بسته‌بندی برند شما را معرفی می‌کند و اهمیت شما به رضایت مشتریان را نشان می‌دهد.

اگر قصد طراحی و خرید جعبه مقوایی برای بسته‌بندی محصولات‌تان دارید، پیشنهاد ما به شما مجموعه افراگرافیک است. برای ثبت سفارش جعبه مقوایی بسته‌بندی محصولات‌تان، به سایت افراگرافیک مراجعه کنید. کارشناسان این مجموعه در سریع‌ترین زمان ممکن هماهنگی‌های لازم را برای چاپ جعبه‌های مورد نیازتان را انجام می‌دهند. همچنین اگر سوالی در مورد طراحی، چاپ باکس‌های بسته‌بندی و خرید عمده این محصولات دارید، همین حالا با کارشناسان افراگرافیک تماس بگیرید.


منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا