گیمینگ

رکوردشکنی Baldur’s Gate 3 با فروش بی‌نظیر 10 میلیون نسخه!

بازی “Baldur’s Gate 3″، ساخته استودیوی بازی‌سازی “Larian Studios”، موفق به فروش بیش از 10 میلیون نسخه شده است و این آمار نشان‌دهنده محبوبیت و جذابیت فوق‌العاده این بازی است. این بازی که در ماه آگوست 2023 عرضه شد، توانسته توجه میلیون‌ها بازیکن را به خود جلب کند و با نوآوری‌هایی در زمینه آزادی و بیان بازیکنان، انتظارات را پشت سر بگذارد. “Baldur’s Gate 3” پس از عرضه خود، جوایز متعددی را کسب کرده و در مراسم “Game Awards” سال گذشته، توانست در شش دسته برنده شود و همچنین افتخار “بازی سال” را در مراسم DICE به دست آورد.

استودیو “Larian Studios” قصد دارد با ارائه بسته‌های به‌روزرسانی و محتوای اضافی، بازی “Baldur’s Gate 3” را بیش از پیش گسترش دهد. مایکل دوس، مدیر انتشار در استودیو “Larian”، در یک رشته توییت اعلام کرد که فروش این بازی از 10 میلیون نسخه فراتر رفته است. او همچنین بر اهمیت ارتباط با جامعه بازیکنان و توجه به بازخوردهای آن‌ها تاکید کرده و در عین حال، نسبت به رفتارهای سمی که گاهی علیه تیم جامعه و توسعه‌دهندگان “Baldur’s Gate 3” صورت می‌گیرد، هشدار داد.

با وجود چندین به‌روزرسانی و رفع اشکال، بازی همچنان با مشکلات پایداری در برخی مناطق مواجه است. اگرچه “Larian Studios” برنامه‌هایی برای ارائه ابزارهای رسمی مدسازی “Baldur’s Gate 3” دارد، اما سرعت ارائه رفع اشکال و افزودنی‌ها برای برخی از اعضای جامعه کافی نیست. با این حال، با توجه به عملکرد تجاری قوی این بازی، انتظار می‌رود که “Larian Studios” حمایت خود از “Baldur’s Gate 3” را در آینده نزدیک کاهش ندهد و احتمالاً شاهد فروش بیشتری در سال 2024 خواهیم بود.

منتخب کاربران

منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا